11 Ocak 2014 Cumartesi

Rival de Loop Hydro Feuchtigkeitsarme Haut - Rival de Loop Hydro Göz Kremi



2014'ün ilk yazısından merhaba.

Krem ambalajının tipi içi kusura bakmayın. Önceden ambalajları kesmek gibi bir alışkanlığım yoktu bloglar sayesinde ben de başladım :) Ama iyi ki kesmişim içinden 1 aylık daha krem çıktı. Bu krem benim ilk göz kremim. Cildim karma olmasına rağmen göz altlarım biraz kuru. Bunu Rossmann'a ilk gidişimde bir satış görevlisi önermişti. Açıkçası ben pek çok kişinin aksine bu kremden memnun kalmadım. Kıvamı çok sıvı. Göz çevrem kuruluktan ölmüyor olmasına rağmen verdiği etkiyi sevmedim. Ben göz kremlerinde kıvamı arayan tiplerdenim. Bu bitmeden zaten başka bir göz kremi aldım aynı zamanda onu da kullanıyorum. O da daha sonraki yazılarımın konusu olacak. Son 1-2 kullanımım kaldı çok şükür kurtuluyorum. Bir daha 2 lira bile olsa almayacağım bir ürün oldu benim için. Göz çevresi için ince losyon şeklinde ürün arayanlara tavsiye ediyorum. Ben kendisine "bızımla deyılsın " deyip, görüşmemek üzere hoşçakal diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder