12 Ocak 2014 Pazar

Rimmel London Salon Pro Kate 237 Soul Session

Puslu bir pazar gününden herkese merhaba. Bu fotoğrafı blogdan önce ellerimdeki duruşunu beğendiğim için çekmiştim. Bu oje bana hediye olarak gelen hatta ilk gördüğümde bu nasıl bir renk çok boz ve solgun deyip bir köşeye attığım bir üründü. Fakat kullanmaya başladıkça çok sevdim. Annem hep ojelerime ortakçıdır ve genelde beğenmez. Fakat bu sefer o bile beğendi. O bile diyorum çünkü ojelerin kalma süresi 1 günden pek fazla olmuyor ev işleri dolayısıyla. Sırf dayanıklılığı bile takdir edilesi.

Bu oje kalıcılığı ve sürüş kolaylığı ile beğenimi kazandı. Renk olarak ise nötre yakın bir renk bu sebeple ne sürsem diye düşündüğümde elime ilk gelen ürünlerden biri oluyor. Beyaz ve buğday tenliyseniz elinize oldukça yakışacaktır.

Essence ve rimmel london sayesinde artık geniş fırçaları sever diğer normal fırçaları beğenmez oldum. Rimmel london ürünlerinin sadece watsons'da satılması büyük bir eksi aslında. Çünkü bana en yakın şubesi iki vasıta bu sebeple watsons çok nadir uğradığım yerlerden biri. İzmir'de ki mağaza sayısı da oldukça az. Serinin diğer renklerini almayı planlasam da her gidişimde saçma sapan kalmış renkler oluyor. Yakın zamanda yeni bir watsons çıkarması yapma planım var umuyorum bu sefer daha kullanışlı renkler bulabilirim.

Hoşçakalın ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder