15 Ocak 2014 Çarşamba

Superdrug Mud Therapy Derinlemesine Temizleyen Kil Maskesi






Birazdan bahsedeceğim ürünü uygularken yazıyorum bu satırları. Türkiye'de sadece Watsons'da bulabileceğiniz bu ürün uygulamada pratik fakat sonuçları açısından pek tatmin edici değil. Bu maskenin bir kaç çeşidi var içindekiler aynı ama esansları farklı.



Öncelikle kıvamından bahsedecek olursak elimde gördüğünüz üzere oldukça koyu. Bu sebeple az bir miktar işinizi görüyor ve böylece kullanım olarak sizi uzun zaman götürüyor. Tüm cildinize (tabi ki ağız ve göz çevrenizden kaçınıyorsunuz her peeling ve maskedeki gibi ) ürünü ince bir kalınlıkta uyguluyorsunuz. Çok kalın sürmeyin çünkü arındırması zor bir ürün. 10-15 dk. sonra yıkıyorsunuz ve öncesinden hiç farkı olmayan bir ciltle karşılaşıyorsunuz. Yani sistem bende o şekilde işledi :)







Ben banyodan sonra haftada 1 veya 2 kez uyguluyorum. Maksat aa ben cildime maskemi uyguluyorum vicdani rahatlığını sağlamak :)
Ama her ürün herkeste aynı etkiyi vermiyor malumunuz. Bu ürünü oldukça beğenen kullanıcılar da mevcut. Benim için nötr bir ürün oldu ne faydasını ne zararını gördüm.Bu maskeyi uyguladıktan sonra tonik ardından güzel bir nemlendirici ile bakım rutininizi tamamlayabilirsiniz.

Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder