5 Mart 2014 Çarşamba

Colgate Optik Beyaz Diş Macunu

Merhaba,
Uzun bir ara verdim bloga yazma hevesim kaçtı açıkçası. Yazmaya başlarken insanlara deneyimlerimi anlatmak ve karşılıklı bilgi alışverişi yapmaktı amacım ama olmuyor. Okuyan geçiyor neyse bu konuyla ilgili çok yazasım var da kendimi tekrara düşürmek istemiyorum.

Bugün herkesin ismini duyduğunu düşündüğüm sıradan olmayan bir diş macunundan bahsedeceğim. Daha önce de Signal bu amaçla bir diş macunu çıkarmıştı böyle mavi renkli saçma ,işe yaramaz bir üründü. Sloganı 1 haftada daha beyaz dişler olan bu macun acaba gerçekten dişleri beyazlatabiliyor mu bir inceleyelim.

Öncelikle söylemek isterim ki herkesin kendine has bir "mine" rengi vardır. Minenin normal rengi açık sarıdan grimsi beyaza kadar çeşitlilik gösterir.Kemik renginizi diş macunu ile değiştiremezsiniz. Ancak yüzeydeki lekelenmeleri diş yüzeyini aşındırarak kırabilirsiniz. Diş beyazlatmak için çeşitli yöntemler mevcut fakat biz konumuzun özüne dönersek bu tarz diş macunlarının mantığı diş yüzeyini aşındırarak beyazlığı sağlamaktır ve bu sebeple uzun süreli kullanımı diş yapısına zarar verir.




Ben 2.tüpe başladım çünkü beyazlatma etkisinden memnunum. Ama bi fiil bu macunu kullanmıyorum. Arada başka marka macunları kullanıyorum ki beyazlayacak diye dişimden olmayım. Sigara kullanmıyorum,aşırı derecede kahve ve çay tüketmiyorum. Bu bahsettiklerim de diş rengini önemli miktarda değiştiren sebeplerdir.

İçinde peeling gibi minik parçacıklar var. İşte bu minikler aşındırmayı sağlayarak beyazlığa ulaşmanızda yardımcı oluyor. Fakat halen ağzım tadına alışamadı,her seferinde gözlerimden yaş geliyor acısından :/

Peki şu an dişlerim reklamlarda göründüğü gibi neredeyse mavi-beyaz mı ?
Tabi ki hayır. Hani maskara reklamlarındaki ablaların kirpikleri neredeyse alnına değer ya bu reklam da o misal. Abartılı bir beyazlık gösteriyorlar.Artık çeşitli kamera oyunları diyeyim siz anlayın. O kadar saçma bir beyazlığa ulaşmıyorsunuz.

Dişlerinizi günde 2 defa 2 dakikadan az olmayacak şekilde fırçalayın. Ama sadece fırçaladım ohh mis oldu diye de düşünmeyin. Diş ipi de kullanın mutlaka. Biliyorum ilk başta o diş ipini kullanmaya hep üşeneceksiniz fakat o temiz sandığınız dişlerinizin arasından çıkan parçacıkları görünce diş ipinin ne kadar elzem olduğunu anlayacaksınız. Ayrıca ağız kokunuz varsa diş ipi bu konuda epey yardımcınız olacaktır. Gerçi ağız kokusu sebepleri çeşit çeşittir fakat büyük bir yüzdesi dişlerin ve ağız sağlığının yeterince yapılmamasıdır. Arada sırada gargara da kullanın mutlaka ama mutlaka ara vererek her zaman değil !

Bu serinin diş fırçasına ve diş ipine de sahibim ama açıkçası diş fırçasının ya da diş ipinin diş beyazlatacağını hiç düşünmüyorum :) Bu yüzden dikkat da etmedim arada bir fark var mı diye. Ayrıca bu serinin gargarası da var fakat içinde alkol olduğu için almadım. Alkol ağız florasını bozuyor ve ağız kuruluğuna sebep oluyor.

Fazla uzattım biliyorum ama genel anlamda ağız sağlığı konusuna da değinmek istedim. Memnun kaldığım ve kullanmaya devam edeceğim bu macunu herkese tavsiye ederim. Fakat dediğim gibi arada başka diş macunları da kullanın ki diş yüzeyiniz temizleneceğim derken haşat olmasın ;)

Hoşçakalın ...

4 yorum:

  1. Şimdilerde yeni bir şey çıkmış eczanelerde satılıyor reklamlarda gördüm onu da bir alıp inceleyebilir misin?
    Bu arada bloğunu takibe aldım sen de benim bloğuma bir göz atarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimdeki diş macunu stoklarını eritene kadar alışveriş yok bana :)
      takibin için teşekkürler, bloguna hemen göz atacağım.

      Sil
  2. Merhaba forum yönetimimiz olarak yazılarınızı çok beğendik.Eğer kabul ederseniz sizi forumumuzda moderatör olarak görmek isteriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz için teşekkürler ama şimdilik bloggerlık yeterli bana.
      Sayfama yine beklerim :)

      Sil