18 Ocak 2014 Cumartesi

Nivea Visage Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi

Selamün hello ey ahali. Her gün 1 yeni yazı düsturuyla yine beraberiz. Bugünkü mevzumuz Nivea'nın ekstra kalıcı maskarayı bile çıkardığını iddia eden ürünü. Kendisi benim ilk çift fazlı göz makyajı temizleyicimdi. Bakalım nasıl bir geçmişimiz olmuş.
İlk başlarda anlaşamadığımız ,nefret ettiğim bir temizleyiciydi kendileri hatta google amcaya danıştığımda benzer yorumları da gördüm. Öncelikle gözümü ve göz çevremi fazlasıyla yakıp,uzun bir süre puslu görmeme vesile olup gözlerimden yaşlar akıtmıştı. Bende başlarım böyle aşkın ızdırabına deyip başka ürünlere yelken açmıştım. Fakat sonra ne oldu bilinmez gözlerim öncekiyle aynı reaksiyonu vermemeye başladı. Dönemlikti o durum diyemem çünkü diğer temizleyici ile böyle bir sorun yaşamadık. Her neyse mutlu mesut günlerimiz vardı artık bizim,daha fazla sorgulamadım.

Sevdiğim yanlarıyla startımızı verelim. Öncelikle diğer temizleyicilere göre kirpik dökme sayımda azımsanmayacak bir fark var. Kirpiklerimi yıpratmadığı kesin. Bu da asımsanacak bir özellik değil.


Hafiften başlayalım beğenmediğim özelliklerine. Kendileri buyurmuş ki ;

Mavi Kantaron özü ile zenginleştirilmiş formülü ile suya dayanıklı ekstra kalıcı maskarayı, göz makyajını ve kalıcı ruju bile ovalamaya gerek kalmadan etkili bir şekilde çıkarır.

Bu konuda maalesef katılamıyorum kendilerine. Ben gözlerimi fazla yıpratmamak adına önce bebe şampuanı ile hafiften temizlemeyi kolaylaştırıyorum. Allah'ın belası Max factor 24 saat false lash effect maskarasının bir katı için çekiliyor bu zülum bir kaç kat sürsem 1 ay çıkmaz herhalde. Neyse dediğim gibi bebe şampuanıyla büyük bir miktarını temizlediğim halde rimelimi çıkarmak için yine uğraşmak zorunda kalıyorum. Asla öyle pamuğu hafifçe kaydırdım hepsi çıktı diye bir olayı yok. Pamuğu kirpiklerimde biraz bekletip ovarak çıkartıyorum.

Diğer bir iddiası ise "yağlı bir kalıntı bırakmaz" . Peki bırakıyor mu ? Evet ama asla bir neutrogena kadar değil. Üzerinden bir pamuk bioderma sensibio h20 ile geçerek bunu tolere edebilirim.

Ürün malum çift fazlı napıyoruz kullanmadan önce iyice çalkalıyoruz. Fakat biz temizleyiciyi pamuğa dökene kadar yarattığımız tek faz anında eski haline dönüyor. İkinci fotoğrafımda göstermek istediğim şey arkasında ki yazanlar değil bu faz sıkıntısını göstermek idi. Ürünü çalkalayıp hemen fotoğrafını çektim gördüğünüz gibi hemen fazlar eski yerine geldi. Bu da demektir ki elinizi çok hızlı tutup ,ürünü pamuğa dökerken çok dikkat etmelisiniz. Pek çok kullanıcı ise ürünün fazlarının çok çabuk ayrıldığından dolayı temizleyici azaldıkça bir faz biterken diğer fazın diğeri kadar azalmaması. E hal böyle olunca ürünün etkinliği de azalıyor. Artılarını-eksilerini toplama vurduğumda ise çıkan sonuç "bızımle deyılsın " oluyor.

Hoşçakalın ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder