11 Ocak 2014 Cumartesi

Neutrogena Lip Moisturizer Spf 15 - Neutrogena Dudak Nemlendiricisi

 Blogumun ilk defa birine ulaşması şerefine günün 2.yazısını yazıyorum. Kışın unisex olarak en çok kullandığımız ürünlerden biri de dudak nemlendiricisidir. Bu ürün uzun zamandır duruyordu bende. Hatta annemin 2 heveslenip 3.gün kenara attığı ürün olarak ben başladım kullanmaya ve nihayet sağdaki resimden de görüldüğü üzere bitmesine ramak kaldı. Ürünün ambalajı da değişti bu arada. Neyse sonuç itibariyle memnun kalmadığım ürünlerden biri oldu bu nemlendirici. Yeni serisi de aynı mıdır bilmiyorum ama yapısı vazelin gibi dudak üzerinde tabaka şeklinde kalıyor ve dudaklara etkin bir nem vermiyor. Döner mekanizması çok çabuk bozuldu ürün çıkıyor ama tekrar içine çökmüyor :) Garip bir ifade fakat sanıyorum ki anladınız. Her seferinde fiziksel bir itme kuvveti uyguluyorum kendisine ki ürünü fotoğrafladıktan sonra bir daha içine girmeyecek şekilde kendileri error verdi :/ Tek iyi özelliği spf li bir nemlendirici olması ama maalesef bu ürünü kullanmaya yetecek kadar bir sebep olmuyor. Yakın zamanda çöpteki yerine alacak olmasına sevinsem de benim açımdan son derece amaçsız bir ürün oldu. İşe yaramadıktan sonra ürün bitirmek garip bir durum ama vicdan muhasebesi yapma konusunda yararlı oluyor :) Kavanozlu balmları sevmeyen biri olarak bir sonraki stick nemlendirici konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder