17 Ocak 2014 Cuma

Down Under Naturel's Argan Oil Sıvı Saç Kremi

Bugünkü yazımızın konusu bloggerlar sayesinde satışlarında büyük patlama yaşayıp reklamcılığın dibine kadar hakkını vermiş bir firmanın ürünü olan sıvı saç kremi. Son ayların modası malumunuz argan. Şampuandan duş jeline kreminden maskesine kadar envai çeşit ürün yelpazesi var. Saçlarım ince telli ve oldukça uzun olduğu için çok çabuk dolaşıyor. Isıl işlem ya da boyalardan zarar görme gibi bir durumu olmadığı halde bazen saç kremi yeterli gelmez ekstra sıvı saç kremi kullanırdım. Gerçi saçımı kestirince bu olaydan büyük oradan kurtuldum. Yıllarca gliss'in sıvı saç kremlerini kullandım ve sonrasında bir değişiklik yapıp bu spreyi almaya karar verdim. Öncelikle kokusu oldukça yoğun parfüm sevmeyenler bu konuda hayal kırıklığına uğrayacak. Aslında bu ürünü saçımı kestirmeden önce kullansaydım daha sağlıklı bir yorum olurdu ama yine de yazacaklarım size aşağı yukarı bir fikir verecektir.

Çift fazlı bu ürünü kullanmadan önce iyice çalkalıyorsunuz. Saçımı taramayı kolaylaştırma konusunda bana oldukça yardımcı oldu. Eğer banyoda aman saç kremini sürüp kim bekleyecek dersem saçımı taramadan önce bu spreyi kullanıyorum.
Ürünün bir iddiası ise "Saç kırıklıklarını onarır ve besler" ifadesine ise katılmıyorum. Hiç bir ürünün de kırığı onardığını düşünmüyorum. En fazla görüntüsü onarılabilir. Kırıklardan kestirmeden kurtulmanız hele ki bir sıvı saç kremi sayesinde mümkün değil. Diğer bir iddiası "saç katikülüne etki ederek pürüzsüzleştirir". Bir kaç defa kuru saçımdaki elektriklenmeyi alması amacıyla kullandım ama hiç bir faydası olmadı.

Fakat bir özelliği var ki beni delirten o da sprey başlığı. Bu sıkıntı hem arganlısında hem de onarıcı sıvı saç kreminde de var. Sprey başlığın amacı ürünü eşit miktarda geniş bir alana yaymaktır. Ama bu başlık ürünü aşağı ve yukarı olmak üzere 2 hat şeklinde çıkarıyor. Fıskiye gibi düşünün.(fışkıyeyi kim kırdı :p ) Saçın bir bölümüne ürün haddinden fazla gelirken diğer bölümüne gelmiyor. Bu sebeple bir daha almayacağım bir ürün oldu. Gliss'in sıvı saç kremi ambalaj konusunda çok daha başarılı.

Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder