9 Şubat 2014 Pazar

Max Factor False Lash Effect 24 Hours Maskara

Merhaba,

Bugün nefret ettiğim bir üründen bahsedeceğim. Eğer rimelimi bir süreyim bir ay çıkmasın diyorsanız işte aradığınız rimel budur! Üstündeki yazıları çok çabuk silindiği için şu an ambalaj son derece rezalet görünüyor. Ama ben kendi sitesindeki fotoğrafı da ekleyeceğim.

Ah sevgili Gratis çalışanları bir kısmınızı nasıl böyle boğasım geliyor anlatamam ama sevgiden yani yanlış anlaşılmasın. İzmir'deki Kıbrıs Şehitleri caddesindeki şubeden almıştım bunu. İlgi,alaka ve bilgi birikimi sıfır olan bu satış görevlisi kızlarımızı kim seçiyor da bizleri böyle mağdur ediyor hangi süper zeka İK'cılar merak ediyorum. Sorunuza bin bir zahmetle cevap veren -ki mağazada bir kalabalık söz konusu değil-  "Aman bunu alın çok süper böyle mükemmel" . İlk çıkan false lash effect'ten memnun kalmadığımı söyleyince " Ama bu şahane bunu alın,formülü yenilendi" diye başımın etini yiyen sevgili bağyan sevgilerimi yolluyorum sana. Daha sonra gittiğimde bu rimeli çıkarmak için gözümü çitilemek zorunda olduğumu söylediğim zamanda " Ama 24 saat yazıyor,siz ne düşündünüz tabi ki öyle olcek" dedin ya kibar insanım Allah'tan bir şey demiyorum. Belki de senin kadar zeki değilim,bana bunu söylemen lazımdı ama bu bilgiyi biliyor muydun o da şüpheli. Artık o şubeye de uğramıyorum. Gratis'e yazdığım şikayet ise hiç kale(evet tdk kale diyor) alınmadı. Biz büyük blogger değiliz ,sıradan tüketici fanileriz ne de olsa. Watsons da aynı ya neyse eli yüzü düzgün fotoğrafını ekleyeyim.


Herkesin kirpik yapısı ve beklentileri farklıdır. Benim çok beğendiğim bir rimel sizin nefret ettiğiniz rimel olabilir. Kirpiklerim normal uzunlukta ve gürlükte fakat oldukça düz hatta aşağı yönlü uzayan bir model. Max factor bu rimel hakkında ne demiş ; 

False Lash Effect 24'ün özel formülü her bir kirpiği kökten uca kadar etkin biçimde sararken;  özel olarak tasarlanmış  büyük fırçası ile kirpiklere daha büyük bir temas alanı sağlıyor; böylece formül kirpikler üzerinde kayıyor ve kirpiklere 24 saate kadar dayanan göz alıcı hacim sağlıyor.

24 saate kadar dayandığı kesinlikle doğru. Hatta yazının başında belirttiğim gibi bir ay bile kalabilir çünkü bildiğimiz zamk gibi mübarek çıkmak bilmiyor. Çıkmak bilmiyor ama dökülme yapmasını biliyor :) Göz altlarımı gün içinde kontrol etmek zorundayım ilk aldığımda da böyleydi şimdi de tamamen formülüyle alakalı. Direkt çift fazlı temizleyici ile silmek mümkün değil. Kaç marka denedim ama yok,cıkk,ıhhıhh mümkün değil. Öncelikle bebe şampuanı ile yumuşatıyorum. Sonra pamuğa döktüğüm çift fazlı-tek fazlıyla çıkması namümkün- pamuğa döküp gözlerimde biraz bekleterek başlıyorum temizlemeye. Off yazarken yoruluyorum resmen. Suya dayanıklı rimel arıyorsanız bu rimeli bu amaçla kullanabilirsiniz.

Peki çıkmıyor kabul ama hacim,uzunluk katıyor buna değer diyebiliyor muyum ?
-HAYIR !

Kirpikleri yapıştıran,ölümüne sertleştiren,hacim ve uzunluk namına nanik yapan sadece siyahlaştıran sıradan bir maskara öyle 45 Tl falan vereceğinize parayı çöpe atın daha iyi en azından göz makyaj temizleyicisi masrafından kurtulursunuz. Kirpiklerimi son derece yapaylaştıran çok sert bir yapısı var. Bir iki defa kullandım ve sonra attım kenara o kadar sinirlendim ki yaptığım aptallığa. İlk çıkan ürününden memnun kalmadım ne diye satıcı kızın lafına inandım diye küstüm ürüne. 

Düz kirpikliler kirpik kıvırıcı kullansa bile bir süre sonra o kirpiklerde maskara da olsa eski haline dönüyor. Sonra dedim bari bir kat normal rimel süreyim 2.katı o kıvrıklığın sabit kalması amacıyla bu ürünü kullanarak sağlayayım. Şu an bu amaçlı kullanıyorum ama kirpikleri halen yapıştırmaya devam ettiği için artık canıma tak etti ve çöpe doğru yol gözüktü arkadaşa. 

Kirpiklerimi düşürüp,yapıştıran, ne uzunluk ne hacim veren,temizlenmesi insanı yoran son derece gereksiz bir ürün. Ayrıca sürerken kirpik dipleri acıtmayı başaran ilk rimel ki ben plastik fırçalı maskaraları severim. İnanın The Balm'ın, Essence'in rimeli daha güzel. Ortalama indirimsiz satış fiyatı 45 Tl'nı bu maskaraya vermenize yazık olur. Ben halen işte bu dediğim rimeli bulamadım. Sizin önerileriniz neler ? 14 Şubat'a kadar yorum yazarsanız belki fikirlerinizi değerlendirme fırsatım olur.

Hoşçakalın ...





9 yorum:

  1. Çok haklısınız bende blogerların muhteşem(!) yorumlarına ve markanın güvenilirliğine dayanarak aldım ürünü ama dediğiniz gibi bir ay istemesek çıkmaz. Ben her yeni rimel arayışımdan sonra en beğendiğim rimele maybeline one by one(yeşil yazılı olan) a dönüyorum belki kullanmısınızdır ama tavsiye ederim.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde şu an başka sinir bozucu maskaralar var yeniden ve yine :)
      Önerinizi mutlaka değerlendireceğim.
      Hoşçakalın.

      Sil
  2. Lorealin telescopic maskarasi var o gercekten cok guzel uzatiyo tek tek ayiriyo silmeside kolay ayrica 3 4 ay kurumadan kullaniyorum her gun surmeme ragmen bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkürler. Elimdekiler biter bitmez öneriler mutlaka aklımda olacak :)

      Sil
  3. Bende aldim bu rimeli etkisini seviyorum ama waterproof yazmadigi halde cok zor cikiyor

    YanıtlaSil
  4. Gratis konusunda son derece haklısın nezaman girsem sinirlenip çıkıyorum. Watsons çalışan kalıtesı ve ürün bilgilendirmesi anlamında çok daha iyi. Gratis in çalışanlarına herşeyden önce iletişim dersi vermesi lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence al birini vur ötekine cinsinden hepsi. Turkiye'deki bu tarz kozmetik marketlerde ciddi bir cehalet ve uslup sorunu var.

      Sil
  5. Bi kere şunu diyeym gece gece okudum cok iyi geldi..hem sinirli,hem zeki,hemde aynı anda espritüel olmak bi sanattır ( kendimden biliyorum)
    Rimel de Tavsiye edebileceğim tek marka Mybilinne..(bu arada umarım doğru yazmışımdr)
    Hem fiyat olarak hemde beklentilere cevap verme açısından bugüne kadar üstüne tanımadım..
    Şiddetsiz tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe bende gece gece bu güzel yorumunuzu görünce mutlu oldum.
      Tavsiyeniz için teşekkürler :)

      Sil