31 Ocak 2014 Cuma

Loreal Elseve Nem Kolajen 48 Saat Etkili Nemlendirici Bakım Kremi





Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. 
Sağ tarafta gördüğünüz resmin çirkin olmasının tek sebebi duşta kalmaktan oluşan inatçı su lekeleri. 
Zira uzun zamandır benimle. Bu saç kremini aldığımda açıkçası reklamları daha dönmüyordu. 
Her zamankinden farklı olsun deyip bunu seçmiştim. 
İnce telli fakat tüleren saçlarım var. 
Eee iddia da tam benim bu sıkıntıma yönelikti. 
Bir umut başladım kullanmaya. 
Değerlendirmeye başlayalım.






Bu bakım kreminin etkisini görmek kolay olacaktı çünkü kırıkları onarır gibi uzun kullanımla etkisi görülecek vaatleri yoktu. Tek olayı kısaca saçı sakinleştirmek. Vaatlerini görmek için arkadan da pozladık ablayı.


1.48 SAAT* NEMLENDİRME

Elseve Nem Kolajen’in özel formülü 48 saat* boyunca nemi saça hapseder ve saçı ağırlaştırmaz. Kökten uca nemlendirir.

2.İNATÇI ELEKTRİKLENMELERE SON
Saçlar elektriklenmeden, kabarmadan pürüzsüzleşir. Saçlarınız göz alıcı şekilde parlarken, ipeksi yumuşaklığını hissedersiniz.

KANITLANMIŞ SONUÇLAR:

48 SAAT* AĞIRLAŞTIRMADAN NEMLENDİRME ELEKTRİKLENMEYEN, KABARMAYAN, PARLAK VE İPEKSİ SAÇLAR.


Benim saçım öyle delicesine yıpranmış bir saç değil. Gayet sağlıklı olmasına rağmen engel olamadığım bir elektriklenme sıkıntısı var. Saçı kestirmekle geçen bir durumda değil. Her neyse bununla yaşamak zorundayım her türlü :/
Kolajen etkili bu kremin diğer saç kremlerinden hiç bir farkı yok ! Baya bildiğimiz standart bir saç kremi kendisi. Saçımın kulak hizasından başlayarak uçlara kadar uyguladım. Saçta bir ağırlaştırma yapmadı evet ama nemlendirme namına da saç uçlarımda ekstra bir yumuşaklık hissetmedim. Elektriklenme namına da bir değişiklik söz konusu değil. Üstelik diğer muadillerine göre daha fazla miktarda ürün kullanmak zorunda kaldım. İstediğim sonucu alamayınca da banyoda öylece beklemeye attım kendisini. Arada kullanıyorum ama tamamen bitirmek amaçlı. İğrenç,kötü bir saç kremi diyemem ama vaat ettiklerini karşılayamayan bir ürün benim için çöpe atılmış para demek. Kullanmak için hevesim kaçıyor,elim çok nadir gidiyor.

Velhasılı kelam vaatlerini karşılamayan,sıradan bir saç kremi oldu bu ürün benim için. Bu arada daha düzgün bir fotoğraf koymak için sitesine bakarken şişesinin değiştiğini gördüm. Raflarda bakarken bu halini görürseniz bir şaşkınlık olmasın diye bu fotoğrafı da ekledim.

Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. kullanma talimatı yok yazılmamış banyodan sonramı kullanılır yada durulamadan sonramı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafta yazıyor ama sanırım görmemişsiniz. Şampuanı saçınızdan arındırdıktan sonra saçın tümüne ya da saçlarınız yağlı ise dibe getirmeden saç boyuna sürüp duruluyorsunuz.

      Sil