15 Ocak 2014 Çarşamba

Biotene For Relief of Dry Mouth - Biotene Ağız Kuruluğu İçin Gargara

Selamlar,

Bugün bahsedeceğim ürün şimdiye kadar olan yazı rutinimin dışında, medikal ve sadece eczane&eczane sitelerinde satılan bir ürün.

Burun tıkanıklığımdan dolayı ağız kuruluğu problemi yaşıyorum. Ağız kuruluğuna bağlı olarak konuşurken rahatsızlık en beteri de ağız kokusu sıkıntısı çekiyorum :( Gerek ağız kokusu gerek vücut kokusu en imtina ettiğim durumlardan biri. Hele ki sosyal hayatta "aman karşımdakini rahatsız etmeyim" düşüncesiyle insan her duruşuna dikkat etmek zorunda kalıyor. Sakızlar ve şekerler kokuyu kısa süreli maskeleyip bazen ter üzerine sıkılan parfüm misali daha da beter kokmasına sebep oluyor. Veyahut naneli şeker var ağzımda nefesim ferah kokuyor sanırken aksine daha da ağır bir koku oluşabiliyor. Bu yazdıklarım pek çoğunuz için iğrenç gelse de benimle aynı sıkıntıyı yaşayanlar beni çok iyi anlıyordur.


Peki biotene bu ürünle ilgili neler vaat etmiş ;

Biotene Ağız Çalkalama Suyu ; diyabet, çeşitli ilaç kullanımı, radyasyon terapisi, stres/depresyon, sjöngen sendromu gibi durumlarda da ortaya çıkabilecek ağız kuruluğunda faydalıdır.
  • -Alkol içermez
  • -Yanma hissi olmadan ferahlatır
  • -Ağız kokusuna karşı koruma sağlar
  • -Üçlü Enzim Sistemi içerir.
  • Nasıl Kullanılır?   Özellikle ağız kuruluğu hissettiğiniz anda bir çorba kaşığı kadar alın ve ağız içerisinde 30 sn.kadar çalkalayıp tükürün.






Gelelim benim kullanıcı yorumuma. Öncelikle gargaranın kullanım süresi 3 ay. Standart gargaralara göre daha kısa bir süre. İçinde -fotoğrafta göreceğiniz üzere- süt ve yumurta akından elde edilmiş bileşikler var biraz da bu sebeple kullanım ömrünün kısa olduğunu düşünüyorum. Benim özellikle dişimi fırçaladıktan sonra da müthiş bir kuruluk oluşuyor. Dişimi fırçalayıp ,diş  ipiyle ince temizlik yaptıktan sonra bu ürünü kullandım genelde. Ama maalesef kuruluğun azalması namına ben de bir etki sağlamadı. Açıkçası çok da inanmış ve ümit bağlamıştım ürünün vaatlerine. Koca bir hayal kırıklığı yaşadım kullanım sonrası. 15 lira civarında bir ücret ödemiştim. İşe yarasa 35 lira da olsa içim acımadan alırdım. Sonuçta ağız kokusu bu rezalet bir kaygı yaşatıyor.

Kısaca toparlarsak ağız kuruluğuna özel tasarlanmış bu ürün bende başarısız oldu. Bu arada ağız kuruluğu çeken arkadaşlara kesinlikle alkol içeren gargara ve ağız spreylerinden uzak durmasını öneriyorum. Bu konuyla ilgili daha geniş bir yazı yazabilirim daha sonra. Bloguma yazılarımla ilgili yorum bırakmaktan ve soru sormaktan çekinmeyin.

Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder