16 Ocak 2014 Perşembe

Şelale Süngerli Oje Temizleyicisi


Selam eylül nasılsın,umarım iyisindir çünkü halen kendi kendine konuşuyorsun :) Her seferinde okunma durumumdan bahsetme sebebim bu blogun başkalarına faydalı olmasını istememden kaynaklanıyor. Ama halen aramalarda bloguma ulaşamıyorum,google görsellerde bulamıyorum. Ee bu işlerden pek anlamadığım düşünülürse ... Çok uzattım hemen başlıyorum :)

Oje sürmeyi seviyor ama kurumasını beklerken kazara bir yere çarpıp "tekrar sil sür" den sıkıldınız mı ? Üstelik ojeninizi silip düzeltirken diğer ojelerinizin de bozma riskinizi artırmış olmanızda cabası. İşte böyle durumların kurtarıcısı karşınızda Şelale süngerli aseton. Tabi bu ürünü bütün tırnaklarınızı silmek için de kullanabilirsiniz ama ben genelde s.o.s. durumlarda kullanıyorum. Çok pratik fiyatı da oldukça uygun. Gelelim ürünün kullanımına hemen diğer fotoğrafa göz atıyoruz.





Gördüğünüz gibi parmağınızı kavanozun içindeki süngere yerleştirip sağa sola çevirip ojenizi çıkarıyorsunuz. Şöyle düşünün bir dikdörtgen süngeri kavanoza yerleştiriyorsunuz silindir şeklini alıp ortası boş kalıyor. Burada yazar geometriden faydalanıyor :)
Eğer oje rengim açıksa bütün tırnaklarımdakileri çıkarmak için de kullanıyorum. Çünkü koyu renkli ojeler süngeri çok çabuk kirletip,kullanım süresini kısaltıyor. Bazen de yüzük parmağımdaki ojenin üstüne sim sürüyorum. Şimdi kim uğraşacak 10 dk. simlerle boğuşmaya deyip yine bu üründen faydalanıyorum. Ürünün tek sıkıntısı bilmiyorum belki benim ki öyledir parmağımı çevirirken sünger de parmağımla çevriliyor. Yani sünger kavanozun içinde küçük kaldığı için sabit kalamıyor. Eee hal böyle olunca parmağımı süngeri cam kısmına dayayarak temizliyorum. Anlamadığınız yer varsa sorabilirsiniz çocuklar,biraz karışık gelmiş olabilir :)

Sonuç itibari ile kullanımı pratik,fiyatı uygun ve acil durumlar için vazgeçilmez bir ürün benim için. Seyahat esnasında pamuğu ayrı asetonu ayrı taşımaktansa bunu yanıma almayı tercih ediyorum. Biraz daha hafif olsa fena olmazdı. Farklı markalarda da böyle ürünler mevcut. Bu kavanozun bir boy büyüğü daha var yanılmıyorsam. Bittikçe tekrar alacağım ürünlerden biri.

Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder