19 Ocak 2014 Pazar

Olay Active Hydrating Yağlı/Karma Ciltler İçin Nemlendirici Jel

Merhaba kendim,

Evet bugünkü konuğumuz sağ tarafta flaşıyla gözümüzü alan Olay jel nemlendirici. Pek çok karma ve yağlı ciltli vatandaşların düştüğü bir hata var "benim cildim zaten yağlı o yüzden nemlendiriciye ihtiyacı yok". Bu tamamen sizin hüsnü kuruntunuz ey ahali. Nem demek su demek olayın yağla hiç ilgisi yok. Olayın yağla ilgisi tamamen sizin kullanacağınız ürünün içeriğine bağlı. Eğer karma/yağlı bir cildiniz varsa su bazlı nemlendirici kullanmanız gerekir. Çünkü diğer nemlendiriciler içinde yağlı fazı daha fazla bulundurduğundan yağlı cildinizi daha da yağlandırıp güneş gibi parlamanıza sebep olur.

 
Peki olay bu ürünle ilgili neler demiş;

 - %100 renksiz,parfümsüz ve yağsız.
 - Karma ve yağlı ciltler için hazırlanmış hafif jel formülü içeriğinde B5 ve özel bileşenler sayesinde cilt dokusunu düzgünleştirir.
 -Cilt yüzeyinin pürüzsüz,yumuşak ve esnek olmasını sağlar.

Evet kokusu olmayan,şeffaf bir ürün. Kokuya hassasiyeti olanlar için iyi bir haber bu. Daha önce jel ürün kullanmayanların ise bu ürüne alışmaları zaman alacak. Ama su bazlı nemlendiricilerin genelde yarattığı his "suratınızı ıslatan bir şey sürüyorsunuz ve kısa bir sürede o ıslaklık kuruyor" gibi. Hiç öyle standart bir nemlendirici gibi kremi yayıp cildime yedireyim hissi olmuyor. İnsan şöyle katısından bir krem olsa da sürsek der mi dermiş efendim. Göz kremimde ki o katı hisse bayılıyorum sırf bu özlemden :) 


Cilt dokusunu düzgünleştirir, pürüzsüzleştirir iddiasına ise katılmıyorum bende böyle bir etki yaratmadı.

Genel olarak toparlarsak karma cildime bu jel ürün gün içinde gerekli nemi sağlıyor. Zaman zaman seboreik kabusumdan dolayı bölgesel aşırı kuruluklar yaşıyorum. Onun çözümü de zaten sıradan bir nemlendiriciyle sağlanamıyor ne yazık ki. Açılmamış bir kutum daha var ama bu üründen sıkıldım başka bir ürün kullanmak istiyorum o bir süre daha yedekte duracak. Eğer sizin bildiğiniz karma ciltler için iyidir bu bacım diyeceğiniz ürün varsa yorumlarınızı bekliyorum ve karma/yağlı ciltler için uygun fiyatlı iyi bir ürün arayanlara bu ürünü öneriyorum.

Hoşçakalın ...


                                                      

7 yorum:

  1. merhaba
    olayın su bazlı kremi kaldırıldı ,hiç biyerde bulamıyorum siz ne yapıyorsunuz bu konu hakkında teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ben elimdeki yedeği kullanıyorum, bitmesine az kaldı. Artık bulunmadığını pek çok kişiden duydum. Küçük parfümerilerde belki bulabilirsiniz. Eğer bulursanız tarihini kontrol etmeyi unutmayın. Bunun haricinde Avene, La Roche Posay gibi dermokozmetik ürünleri kullanmanızı tavsiye ediyorum. Elimdeki bitince ben öyle yapmayı düşünüyorum :)

      Sil
  2. Bende az önce pendikte küçük dandik bi parfümeri dükkanında bulabildim nihayet.üzerindeki bi parmak tozu silkeledim aldım.tarihi de umrumda değil.nihayet buldum ya, fazlasını aramıyorum.çünkü cildime en iyi gelen nemlendirici bu.. bu arada ben cilt bakım uzmanıyım.yüzlerce ürün denedim.ama hassas cilt için bu kadar güzel bi dokuya sahip, böyle uygun fiyatlı ürün bulunmaz diyordum.gerçekten bulunmuyor artık.çok sinir oldum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de dikkatli kullanmakta fayda var Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmamak lazım :) Özellikle de cilt hassassa. Uygun fiyatlı olmasa da şu an http://www.madam10.com/modules/catalog/products/pr_01_172_max.jpg?rev=1416043827
      bu ürünü kullanıyorum, memnunum, size de denemenizi öneririm.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar 18 yaşındayım cildim karma. Siyah noktalarım var ve yanak bölgemde (burun yanları) zaman zaman sivilce çıkıyo bu yüzden Olay bana nasıl olucak merak ediyorum. Bazı yerlerde silikon fazla bulunduğu için 17yaşa tavsiye edinmemiş de. Siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Olay'in bu nemlendiricisi bildiğim kadarıyla artık satılmıyor, satilanlar varsa da eski ürünlerdir tahminim.Silikon içerikli ürünler sadece makyaj bazı olarak kullanılabilir bence. Cildiniz bu kadar taze iken durumunuz varsa dermokozmetik bir marka bakmanizi öneririm. Eğer yoksa Rossmann'in kendi ürünlerini de inceleyebilirsiniz.

      Sil