20 Ocak 2014 Pazartesi

Bioderma Sensibio H2O




                                  Merhaba,

Azcık blog takip ediyorsanız bilirsiniz ki bu arkadaşı yazmayanı dövüyorlar. Bioderma'sız blogger olamaz ! Ama resimde gördüğünüz üzere bu hepsinden farklı. Almanya'dan kaynımgiller getirdi Türkiye'de ilk yani. İlk kez benim blogumda herkese fark attım nanik :p
Evet sadece neon uyguladım yoksa gayet bildiğimiz bioderma kendisi az geyik yapayım dedim,sıkıntıdan imha edebilirim her an kendimi.










Gözünüzü yormaması açısından normal fotoğrafı da koyayım sağ tarafa. Bu ürünü bilmekle beraber çok sık makyaj yapmadığım için açıkçası içimden almak gelmedi. Sonuçta kampanyalı almazsanız çok da uygun bir fiyatta satışa sunulmuyor. Gerçi şimdi pek çok online eczane sitesi var,kampanyalar genelde oluyor. Akne tedavisine başlamamla beraber doktorum bütün temizleyicileri yasakladı. Sadece su ve bioderma sensibio h2o ile hayatıma devam etmeye başladım. Cildimde sonuçta fazladan sebum var ve suyla yağı temizleyemezsiniz. Sabahları yüzümü bunla temizleyip sonra da suyla yıkadım ve halen de bu rutine devam ediyorum. İnanın temizleyici kullanmayı özledim. Verdiği his son derece güzel. Cildinizi temizlediğini hissediyorsunuz. Bunu pamukta da göreceksiniz zaten.Maalesef akne sorunumun yanı sıra seboreik dermatit gibi dermansız bir derdim daha var. Bazen öyle bir kuruluk yaratıyor ki bu illet suyun değmesi bile cildinizi acıtıyor özellikle ağız kenarımda bu olayı yaşadım. İşte suyun bile acıttığı tenime bioderma sensibio h2o değdirdiğimde en ufak bir acı ya da rahatsız edici bir his yaşamadım. 



Eğer makyaj yaptıysam öncelikle makyaj temizleme mendiliyle şöyle bir temizliyorum ama asla hiç bir makyaj temizleme mendiline tamamen güvenmiyorum. Daha sonra bioderma ile pamuk temiz çıkana kadar siliyorum. En son olarak cilt doktorumun verdiği sadece akşamları kullandığım bir solüsyonla yüzümü silip suyla duruluyorum ve cilt temizliğim böylece bitiyor.

Yan tarafta 500 ml ile 250 ml bioderma sensibio h2o'ları  yan yana askerlik hatırası çektirirken görüyoruz. Ürünü açtıktan sonra 12 ay içinde bitirmeniz gerekiyor ki benim kullanma hızımla biter. Göz makyajı temizleme konusuna gelirsek o konuda başarısız buluyorum. Ancak hafifçe sürülmüş 1 kat rimel,far ya da waterproof olmayan göz kalemli makyajları temizleyebilir. Ben çift fazlı temizleyicilerin bıraktığı o yağlı hissi temizlemek amacıyla son dokunuşu bununla yapıyorum.

Sonuç itibariyle memnun olduğum ve almaya devam edeceğim bir ürün. Tonik olarak kullanabileceğiniz bu ürünle hafif göz makyajlarınızı da temizleyip yüzünüzde pammik gibi bir his bırakabilirisiniz.

Hoşçakalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder