28 Aralık 2013 Cumartesi

Dove Original Anti-perspirant Deodorant Roll On & Deo Stick

Standart bir cumartesi gününden bloguma yolu düşmüş herkese merhaba. Orta okul yıllarından beri ki nereden baksanız  10+ sene :) bu tarz ürünler kullanıyorum. Sanırım vücudumda alıştı bu duruma kullanmadığım zaman s.o.s. veriyor maalesef. Koku konusunda biraz takığımdır hem ağız hem de vücut kokusu olarak. Son yıllardır sürekli roll on kullanıyordum ama o ıslaklığın kurumasını beklemek beni sinir ediyordu hele de yazın duştan çıktıktan sonra hemen terlemeye başlayan vücuda roll on sürüp kurumasını beklemek :/ Kollarımı havaya kaldırıp vantilatöre doğru esen rüzgara bırakıyordum koltuk altımı :) Genellikle rexona kullanan ben ara sıra nivea kullanıp her seferinde pişman olup tövbe ederek rexonaya döndüm. Eh dedim yeter bir değişiklik olsun ve dove roll-onu aldım. Kokusu son derece temiz,ağır olmayan,koruyuculuğu iyi bir ürün. Rexona'yı aratmadı bana sağolsunlar. Daha roll on bitmeden gittim stick olanını aldım. Bundan sonra da stick olanıyla yoluma devam edeceğim. Roll on'a son :) Terlemeye karşı bu tarz ürünlerin bana bir faydası olmadı açıkçası. Belki de üşürken bile terleyen biri olduğum için bende farketmemiştir. Benim için önemli olan ter kokusunu önlemesi geriye hafif temiz bir koku bırakması. Deodorant gibi kokanları sevmiyorum. Bunlar bittikten sonra sadık yarim rexona'ya dönebilirim. Ama kesinlikle tekrar alacağım ürünlerden biri oldu.
Keyifli günler,
Hoşçakalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder