1 Şubat 2014 Cumartesi

Clean&Clear Advantage Gel S.o.s Sivilce Jeli




Merhaba,

Sizi bilmem ama ne zaman "o gün mükemmel olmalıyım" diye düşünsem genelde yüzümde mutlaka o baş belası sivilceden minimum bir adet bulunur. Murphy kanunu işte. Boş beleş takıldığınız zaman cildinizde sıkıntı yokken olmadık anda o çıkıntı beliriveriyor. İşte Clean&Clear de bu soruna yönelik bir ürün çıkarmış. 4 saat içinde iyileşmeyi vaat eden bu ürünü incelemeye başlayalım bakalım.





Ürün 15 ml yani oldukça az. Ama bu tarz ürünler genel olarak bu gramajda satılıyor. Ufak bir miktar kullanıldığı için aslında sizi uzun zaman götürür. Zaten genel bir akne problemi için değil aniden pırtlayan(!) sivilcelere yönelik bir jel. Kullanım ömrü 12 ay. İçinde alkol bulunduğu içinde bölgeyi yağdan uzaklaştırıp sivilceyi küçültmeyi hedefliyor. Lokal olarak direkt sivilce üzerine uygulayıp kullanmanız öneriliyor ve ayrıca makyaj altı olarak da bu ürünü kullanmanızda bir sakınca olmadığı kutu üzerinde yazan bilgilerden.


Gelelim asıl soruya gerçekten sivilcelerin görünümü yalnız 4 saat sonra iyileştirmeye  başlıyor mu?
-HAYIR !


Genelde sivilce çıkmaya başladığını hissettiğim anda uyguladım bu jeli yılanın başını küçükken kesmek lazım misali :) Ki genelde de önerilen uygulama metodu budur. Çıkmış sivilce üzerine de,iyileşmeye başlamış sivilce üzerine de yani aklınıza gelebilecek her şekilde uyguladım. Belki ben yanlış zamanda uygulamışımdır diye düşündüm. Ama hayır hiçbir şekilde en ufak bir iyileşme görmedim.


Yapı olarak bu şekilde şeffaf ,çok akışkan değil. İçinde alkol olduğu için alkol kokusunu alıyorsunuz bi tabi. Garip bir kokusu var ama tam olarak tarif edemiyorum. Zaten yüzünüze sürdükten sonra hissetmiyorsunuz çok da önemli değil eğer çok hassas değilseniz.

Kısacası beğenmediğim ve yine çöpe atılan para olarak nitelendirdiğim bir ürün oldu kendileri. Hiçbir şekilde işe yaramayan vasat bir sivilce jeli. Ama her ürün herkese aynı etkiyi vermiyor biliyorsunuz. Beğenildiğine dair yorumlar da okudum. Uygun fiyatlı bir ürün olduğu için şansınızı deneyebilirsiniz.

Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder