8 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher Alışverişim ve Avantajlı İndirim Kuponu

Merhaba,

Bu yazıyı en kısa sürede alışverişimden az sonra yazıyorum. Arkadaşım sayesinde öğrendiğim fırsatı kaçırmamanızı ve Gratis misali yağmalanmış bir Yves Rocher'le karşılaşmamanız için hemen sizinle paylaşmak istedim.

Yves Rocher'nin internet sitesinden en az 15 Tl ve üzeri yaptığınız alışverişe tam boy mandalinalı dudak parlatıcısı ve çift fazlı göz makyaj temizleyicisi hediye ve bir de poşet boy tester var onu açıkçası hediyeden saymıyorum :)

Sepetimin tutarı yazan bölümünün sol alt tarafından kupon kodu kısmına "ZYEDF4" yazıyorsunuz ve kargo ücretinden muaf olarak 2 tam boy hediye ve +10 lira hediye çekine sahip oluyorsunuz. Ama maalesef istediğim hiçbir ürün stokta yoktu :( Ben de bu fırsatı kaçırmamak için annemin ihtiyacı doğrultusunda alışveriş yaptım. Aldığım üründe indirim yok aksine çok yakın bir zamanda +2 lira zam gelmişti  fakat hediyelerin varlığını düşündüm ve bu cinliğe kızmamaya çalıştım.

Yves Rocher'in sitesinde yazdığına göre kargonuzun teslimat süresi;

Ortalama Teslimat Süresi: Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilir ve ek 10 (On) günlük süre uzatım hakkını saklı tutulmaktadır. Ardından ortalama 2 iş günü içerisinde kargo firması adresinize teslim edilmektedir. Bu süre, gönderi adresine göre farklılık gösterebilmektedir. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. 

Ve gördüğünüz üzere alışverişimi bu şekilde tamamladım. Eğer isterseniz de en kısa zamanda annemin ürün görüşünü paylaşabilirim.

Hoşçakalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder