16 Şubat 2014 Pazar

The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner / Siyah Sıvı Eyeliner

Merhaba,

Blogum her geçen gün daha fazla okunmaya başlıyor bu sevindirici olmakla beraber neden herhangi bir yorum veya üyelik olmuyor merak ediyorum. Ne ürün yorumlarımla ilgili ne de sizin fikirlerinizi sorduğum konularla ilgili yorum yok , takipçi de yok. Kısacası üzülüyoruz öğretmenim :( Takipçim olsun firmalardan ürün kaparım fikrinde hiç değilim ama sizlerle etkileşim içinde olmak istiyorum. İyi kötü verdiğim bir emek var blogla ilgili,geri dönüş almamak üzücü oluyor :/

Kısa sitemimin ardından ürünle ilgili yorumuma başlayalım. The Balm'la ilgili bizi en cezbeden şey ambalajları sanırım. İnsanın kullanmasa bile alıp bir köşede izleyesi geliyor. Küçük ve düşük göz kapaklarımdan dolayı pek eyeliner insanı değilim fakat bu eyelinerı denemek istedim. Sürdüğünüz an hemen sabitlenen bir yapıya sahip. Daha önceden Flormar'ın artlinerını almıştım da aman tanrım o ne kuruma bilmezlik. Zaten kısa sürede yapısı da bozulmuştu. Siyahlığına gelecek olursak ;


Gördüğünüz gibi oldukça siyah. İlerleyen saatlerde herhangi bir bulaşma ya da grileşme olmuyor. Yani sürdüğünüz gibi kalıyor. Bu açıdan da tam puan aldı benden.


Ucu ne çok kalın ne de çok ince. Bu da size süreceğiniz çizginin inceliğini ayarlamanızı sağlıyor. Uç kısmının yapısı biraz yumuşak olduğu için yine de dikkatli kullanmanızda fayda var. Sapı oldukça uzun bu bazılarınız için zorluk yaratabilir. Açıldıktan sonra 9 ay kullanım süresi var. Çok sık kullanan biriyseniz zaten 9 ay da rahat biter. Ben alalı sanırım 4 ay falan oldu ve dediğim gibi göz yapımdan dolayı nadir kullansam da halen ilk açtığım gibi ürünün akışkanlığı. Eyeliner el yeteneği ve pratikle alakalı olduğu için biraz yuvarlak konuştum ama kısaca toparlarsam ;

Rengi koyu siyah, sürümü kolay, çabuk sabitlenen ve özel günlerde ki indirimiyle de tadından yenmeyen oldukça beğendiğim bir The Balm ürünü oldu bu eyeliner. Eğer bu tarz bir ürün arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim. Testerının ucu dağılmış ,berbat bir haldeydi ama şimdilik ben de bu tarz bir bozulma yaşanmadı ve umarım da yaşanmaz.

Hoşçakalın ...







9 yorum:

  1. güzel bir ürüne benziyor.ama ben fırçayla sürebilir miyim bilmiyorum.. :S fiyatı ne kadardı?

    YanıtlaSil
  2. Alalı uzun zaman olduğu için fiyatını açıkçası pek hatırlamıyorum ama en fazla 25 Türk lirasıdır. Sürümü çok zor değil eğer el alışkanlığın da varsa zorlanmadan kullanabilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Fırçalar gözümü korkutuyor.Deborah Milano waterproof göz kalemini almayı düşünüyordum. Ama bu eyeliner da güzelmiş.
    Gerçi kalıcılık hepsinden önemli.Hangisi bu konuda daha iyidir acaba?

    YanıtlaSil
  4. The balm ilk sürdüğün siyahlığı kesinlikle koruyor. Gün içinde rengi açılanlardan değil. Jel eyeliner sürüş açısından daha kolay istersen jel eyelinerla başlayabilirsin. Elin alıştıkça da sıvı liner kullanmaya geçersin. Ama illa kalem dersen rimmel'in waterproof bir göz kalemi var onu tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  5. Ben de dün aldım bu ürünü umarım ben de severim.Yalnız açıldıktan sonra 9 ay kullanım süresi nerede yazıyor ben göremedim de?Bu arada blogunu takibe aldım kendi bloguma da bekliyorum.:)) http://makyajileilgilihersey.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün üzerinde 9m işareti var bunun açılımı 9 month Türkçe'siyle de 9 ay demektir. Hemen bakıyorum bloguna :)

      Sil
    2. Hıhh şimdi gördüm.O kısma hiç dikkat etmemişim ben iyi oldu gerçekten bunu fark ettiğim.:D

      Sil