24 Şubat 2014 Pazartesi

Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi

Merhaba,

Tırnaklarım bazen o kadar hassaslaşıp,saçma yerlerden kırılıyor ki deli olmak içten değil. Bir de yavaş uzuyor keratalar. Aslında el kremlerim olmasına rağmen bu kremin vaatlerini görünce almadan edemedim. Düşünseniz tek bir ürün hem ellerinizi nemlendiriyor hem de tırnaklarınızı güçlendiriyor. Bir taşla iki kuş denen türden. Hemen bir hevesle başladım kullanmaya.

Vaatlerinden başlayacak olursak ;

- Tırnaklarınızı 2 kat güçlendirmeye ve tırnak etlerinizi yumuşatmaya yardımcı olur.
- Elinizin cildini yoğun şekilde nemlendirir ve besler.
- Yağsız yapısı ile kolayca emilir.

Kullanımı :Ellerinize ve tırnaklarınıza masaj yaparak sürün. En iyi sonuç için her gün kullanın.




Yapı olarak elimde gördüğünüz üzere ağır olmayan ama çok da hafif olmayan bir formülü var. Kremi elinize yaydıktan sonra yağlı bir kıvam kalmıyor. Hemen emiliyor ve elleriniz çok kuru değilse nemi uzun süre muhafaza ediyor. Çok kuru ciltlere sağladığı nemin yeterli geleceğini düşünmüyorum.

Tırnak güçlendirme kısmına gelirsek kullanma talimatına uygun kullandığım halde -masaj yaparak ve günde 2 kere olmak üzere- ben de bir fark yaratmadı. Maalesef asıl alma amacımı karşılayamadı bu yönü ile :/

Benim için cildi yağlandırmadan nemlendiren sıradan bir krem oldu bu ürün. Tırnak kırılması sadece dıştan ürün kullanarak pek engellenemez zaten. Gerekli besin gruplarını tüketmek,eğer benim gibi etten uzak duran biriyseniz gerekli vitamin ve mineral desteklerini alarak vücuttaki eksikliklerini telafi etmelisiniz.

Her zaman dediğim gibi her ürün herkeste aynı reaksiyonu göstermez. Nitekim bu ürünü benim düşüncelerimin tam tersine beğenenler de mevcut. Uygun fiyatıyla denemeye değer diyorum. Özellikle yaklaşan 8 mart indiriminde %50 indirim fırsatıyla daha da cüzi bir paraya bu bakım kremini deneyebilirsiniz.

Hoşçakalın ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder