5 Şubat 2014 Çarşamba

Cala Collagen/Kolajenli Makyaj Temizleme Mendili

Merhaba,

Cala makyaj temizleme mendilini Gratis alışverişlerini takip edenler bilir. Uygun fiyatlı, bir de indirimli günlerde ekstra +%40 indirim oluyor ki oldukça ucuz bir fiyata geliyor.

Ben ilk defa denedim ve sonuçtan da oldukça memnun kaldım. Makyaj temizleme mendillerinin tamamen cildi temizlediğine inanmıyorum. Sadece "kabasını almak" diye tabir edilen işlem için kullanışlı olabilir ki ben öyle kullanıyorum. Cildimde bb krem,pudra,allık oluyor yüzümü tek mendiller güzelce siliyorum. Kirpiklerime değdirmiyorum zira yormaya değmez nasıl olsa tam çıkaramayacak. 3 kat rimel öyle kolay çıkmıyor :)

Çok uzun zaman önce makyaj temizleme mendilleri kullanmıştım. O zaman ten makyajı ve çok kat rimel kullanmadığım için yeterli geliyordu. Fakat en çok johnson&johnson markalı olana verdiğim paraya acıdım. Yıllar önce 15 tl civarı bir paraya almıştım. O kadar kısa sürede kurudu ki içindekiler olduğu gibi çöpe gitti. O'ndan sonra da bir daha almamıştım zaten ne gerek var diye.



   

Eve geldiğim zaman açıkçası makyaj temizlemeye üşeniyorum. Ama cildim hassas ve akneye meyilli temizlik konusundan dikkatli olmam gerekiyor. Eve girer girmez çok oyalanmadan mendille şip şak siliyorum. Sonra işte ne zaman enerjim fullenirse doğru banyoya derin temizliğe :) 

Islaklığı gayet iyi ,kesinlikle kuruya yakın değil. Kolajenlisinden başka güllü ve aloe veralı çeşitleri var. Diğer alışverişimde o çeşitleri denemeyi düşünüyorum. 

Hoşçakalın ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder