15 Şubat 2014 Cumartesi

Minik Gratis Alışverişim - 14 Şubat İndirimi


Merhaba,

Sevgililer gününde millet tini mini aşk dolu takılırken ben de önünden geçtiğim Gratis'e bir bakayım dedim. Bu arada indirime bugün itibari ile haftanın sonunu da dahil etmişler kaçırdım diye üzülmeyin. Açıkçası ne Gratis ne Watsons ne de Rossmann beni yerimden kaldıracak bir indirim yapmadı. O yüzden önünden geçmesem özellikle gitmezdim. Maybelline'de %25 indirim ne kuzum ? Hiç yapmayaydın zaten katalog zamanı yapıyorsun şişirdiğin fiyatlarını indirim adı altında normal fiyatlara çekmeyi. İndirimler gitgide kötüleşmeye başladı. Ah nerede o eski %50 indirimler. Watsons zaten her seferinde en kötü indirimi yapıyor o kanıksandı da Rossmann'da bu sefer yamuk yaptı ona bozuğum biraz.

Neysee öhömm fazla uzattım hemen alışverişimin ayrıntılarına geçiyorum. Bu arada Gratis'e özel ürünlerden aldığım için hepsinde %40 indirim vardı.

*Crochet naturel sprey; Bu sprey sadece Gratis'te bulunuyor. Bir kaç çeşidi var ve sanırım ünlü kokuların taklitleri şeklinde satılıyor çünkü kokladığım 1-2 koku çok tanıdık geldi. Mesela aldığım spreyin kokusu da çok tanıdık ama hangi parfüm aklıma gelmiyor ve bu beni gıcık ediyor :) Kokuları öyle marka marka ezberleyenlerden değilim maalesef. Fiyatı çok uygundu,şişesini de çok şirin denemek istedim. 
İndirimsiz fiyatı : 12,5 TL 

*Eklips ayna; Bu aralar aynalarıma bir haller oluyor. Ya kırılıyor ya yapışma yerlerinden düşüyor. Bu şirin şeyi görünce almadan edemedim. Bunların bir büyük boyu da vardı sanki ama göremedim.
İndirimsiz fiyatı : 3,75 TL

*Dirty Works cımbız ve tırnak makası; Bu arkadaşları da günlük kullanım için değil çantada taşımak için aldım. Fakat küt uçlu cımbızlara alışık olduğumdan mıdır yoksa gerçekten çok sivri olduğundan mıdır etimi sıkıştırdım denerken :s 
İndirimsiz fiyatları : 5,5 TL

Görüldüğü üzere minik ve ekonomik bir alışveriş oldu. Toplamda 16,35 TL ödedim. Umudum bir sonraki indirim gününe kaldı. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü hunharca alışveriş yaparak kutlamak da ayrı bir ironi gerçi :)

Hoşçakalın ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder