4 Şubat 2014 Salı

Gillette Satin Care Lavanta Kiss Shave Gel / Traş Jeli

Merhaba,

Bugünkü arkadaş kozmetik dışı,bir bakım ürünü. Hatta bloglarda pek de konuşulan bir konu değil her nedense bu tüylerden kurtulma mevzusu. Kadınlara ait her konunun utanılmadan , rahatsız olmadan paylaşılması taraftarıyım. Sonuçta bunlarda hayatımızın bir parçası.

Ben biraz acı eşiği düşüklüğünden biraz da kolayıma geldiğinden açıkçası en kötü yol olan jilet olayını seçtim. Buradan genç kızlara sesleniyorum sizler sakın başlangıcı bu şekilde yapmayın. Ağda acılı ama uzun vadede sizi çok daha rahat tutan tüyleri kalınlaştırmayan bir yöntem. Ben anne sözü dinlemedim ama siz bu ablanızın sözünü dinleyin :)

Pek çok kişinin aksine lavanta kokusunu sevmeyen,ağır bulan biriyim. Bu jelde lavanta aroması içeriyor. Açıkçası ben lavanta kokusu hissetmiyorum ve çok hoş,ağır olmayan,kimyasal kokmayan hoş bir esansa sahip. Bu yönüyle hoşuma gitti.



Hoşuma gitmeyen şey yukarıda gördüğünüz açıklama kısmı. Gördüğünüz üzere İngilizce olarak yapılan açıklamadan Türkçe yapılan kısma geçtiğimizde resmen "özet geç" olmuş. Niye kardeş biz de parayla almıyor muyuz bu şeyi? Bizim başımız kel mi? Herkes İngilizce ya da diğer yazan dilleri bilmek zorunda mı?

Mesela İngilizce kısmında lavanta yağı haricinde pembe gül,gelin çiçeği olduğundan da bahsetmiş niye benden bu bilgiyi esirgiyorsun ? Islak cildinize uygulayın diye yazmışsın İngilizce belki ben bunu bilmeyip kuru cilde uygulayacağım yaz açık açık canım aaa...

Basit bir ayrıntı ama ben başak burcuyum arkadaş takarım böyle şeylere :)






















Görüldüğü üzere ufak bir miktar oldukça geniş bir miktara yayılıyor. Elimde yer kalsa daha da yayılırdı. Bu açıdan bereketli. Jel ürünü yaydığınızda köpüksü bir forma giriyor. Yumuşak bir his veriyor ve uygulama esnasında kolaylık sağlıyor. Ben beğendim ve size de tavsiye ederim.

Hoşçakalın ...

3 yorum: