3 Şubat 2014 Pazartesi

Nivea Stress Protect Deo Stick


Merhaba,

Nasılsınız ey sessiz okuyucular ? Sanırım hep kendi kendime yazacağım. Keşfedilene kadar senelerce yazmam gerekecek. Kaç zamandır yazıyorum ne takipçi ne yorum. Pufff neyse :/

Aldığım hiçbir nivea ürününden memnun olmadım. Ne makyaj malzemeleri ne cilt bakımı ne de roll on'larından. Ama işte her seferinde bir heves belki bu iyidir diye atlıyorum sazan gibi. Bundan sonra yok,cık almayacağım olmuyor. Ben nivea ile anlaşamıyorum.

Bu ürün ilk çıktığından yine bloglarda bangır bangır reklamı yapılmıştı. Aman şöyle iyi böyle mükemmel diye. Ter kokusuna karşı hassasiyetim olduğu için değişik roll on denemeyi seviyorum. Büyük bir heyecanla bu deo sticki de aldım.





Yıllar sonra ilk kez pudralı ürün kullanayım dedim hem malum pudra terlemeyi engeller, o ıslaklığı emer. Peki terlemeyi engelleme ya da geciktirme gibi bir faydası oldu mu? Valla ben fark etmedim. Bize öyle bir bilgi gelmedi.

Ayrıca ürünün iğrenç bir kokusu var. O kadar ağır ki anlatamam. Bu tarz ürünlerde fresh,temiz kokular severim. Çünkü ter kokusu deo ürünler ile birleştiğinde o parfüm-esansı daha da ağırlaştırır. Ah rexona seni niye aldattım ki diye kızdım kendime.

48 saat etkin koruma ??? Hayır ve nayır diyorum yok öyle bir dünya. O kısımdan da verdim eksisini.



Çevirme mekanizması bu kadar dandik ve çabuk bozulan başka bir stick ürünle de karşılaşmamıştım. Genelde ürün içinde az kaldığında olur bozulma. Yani benim tecrübelerim bu yönde oldu hep. Bu arkadaş o konuda da fire verdi.

Sonuç itibariyle hiçbir şekilde hiçbir yönüyle memnun kalmadığım bir ürün oldu. Dışarı çıkmadığım zamanlarda evde kullanıyorum. Bilemiyorum bitirebilir miyim ama asla almayacağım bir ürün oldu kendisi.

Hoşçakalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder