20 Nisan 2014 Pazar

Yves Rocher So Elixir Parfüm

Merhaba,
Önceki yazılarımın birinde parfüm sayılarımın azaldığını ve yeni arayışlar içinde olduğumu söylemiştim. O zamandan şimdiye pek zaman geçmedi ama parfümüm bitmeye yaklaşmışken unutmadan deneyimlerimi yazayım dedim.

Yves Rocher kendi sitesinde notaları derecelendirmeden sadece yasemin,paçuli ve tonka fasülyesi içerdiğini yazmış. Ve parfümü ışıltılı, odunsu ve şekerli olarak tanımlamış.




Kokusuna diyecek hiç bir sözüm yok, oldukça güzel, baymayan şekerli, kadınsı bir koku. Alırken de çok beğenerek almıştım zaten. Ama "of asla bundan başkasını kullanmam, aşık etti beni" de diyemem. Pek mevsimsel bir koku da değil her döneme gider fakat bence yaz için çok uygun değil. Fotoğrafta da görüldüğü üzere kısa sürede finish çizgisine geldim çünkü ürünün kalıcılığı çok düşük! Acaba dedim benim tenimle mi uyuşmadı ve bir süre anneme verdim kullanması için- ki onun teni parfümlerle oldukça iyi anlaşır fakat onda da kalıcılık yönüyle aynı performansı sergiledi. Ben isterim ki evden çıkmadan sıkayım gün içinde tazelemek zorunda kalmayım. Bu sebepten de edp ürün tercih ederim. Parfümün 50 ml ve fiyatının 115 tl olduğunu düşünürsek beklentimin oldukça altında kalan, hayal kırıklığı yaratan bir ürün oldu maalesef. 

Bu sebeple bir daha Yves Rocher parfümü almam gibime geliyor. Fiyat- performans oranı oldukça kötü. Yine tenime uygun, kalıcı bir parfüm daha bulamamanın üzüntüsünü yaşıyorum. Bu sebeple bazen parfümlere verdiğim paraya acıyorum. Ama yılmak yok arayışa devam :)

Hoşçakalın...

2 yorum: