19 Nisan 2014 Cumartesi

Dermokil Special Kil&Keratin Yağlı Saçlar İçin Şampuan

Merhaba,

Yağlı saç sahibi olanlar bilir, derdi çok fazladır. Kimileri bir fönle günler geçirirken biz zavallı yağlı saç mağdurları bir kaç saat geçirebiliriz en fazla. Her gün o saçlar yıkanmak ister. Hele bir de uzun saçlıysanız işiniz hepten zor. Hep bir tavsiye vardır saçlarını sık yıkama, o zaman daha geç yağlanır. YALAN!!!
İtibar etmeyiniz. Ben çok denedim bu miti olmadı ,olduramadım. Aynı hunharca hızla yağlanmaya devam ettiler.

Yağlı saçlar için her zaman bir şampuan arayışı söz konusudur. Ben henüz "ahanda budur" dediğim ürünü bulamadım. Bu sefer dur yahu kil falan diyor illa iyi gelir diye ümitlenerek bu şampuanı aldım.

Ben aldığımda bu seri yeni çıkmıştı sanırım. Kutuda satılıyordu ne gerek varsa böyle aksiyonlara. İnsanda bir şey sanıp kanıp alabiliyor haliyle. Aslında aksiyonun sebebi de bu sanırsam :)





Uzun süreli kullanım sonucu tecrübelerime geçersek bu şampuanın saçı sertleştirmek dışında market şampuanlarından hiç bir farkını görmedim. Yağlanma süresinde en ufak bir geciktirici etkisi olmadı. Yıpranma karşıtı olması falan da hikaye ki o amaçla da almamıştım zaten. Saç kremi denilen icat olmasa saçımda yarattığı keçe etkisini nasıl tolere ederdim bilemiyorum. 

İçeriği ;



Memnun kalmadığım görece market şampuanlarından daha pahalı olan vasat bir ürün oldu benim için. Bir sonraki şampuanım için sizden öneriler bekliyorum.

Hoşçakalın ...




2 yorum:

  1. Merhaba saçların diplerı karbonatla yıkayın sonra normal şampuanla - en az 2-3 gün temiz saçların olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öneriniz için teşekkürler. Karbonatla yıkamayı nasıl gerçekleştiriyorsunuz, karışımı nasıl ?

      Sil