12 Nisan 2014 Cumartesi

Rimmel London Stronger Double Duty Base Coat

Merhaba,

Son bir yıldır tırnaklarım feci derecede sağlıksız ve sorunlu. Gerek vitamin-mineral destekleri gerek de tırnak güçlendiricilerle bu sorunu aşmaya çalışsam da maalesef pek başarılı olamıyorum. Flormar, Golden Rose ve iki şişe Kalyon tırnak güçlendiriciden sonra başka bir marka denemek istedim. Bir sonraki durak olarak ojelerini severek kullandığım Rimmel markasını seçtim.



Bu tırnak koruyucusunun 2 tane görevi olduğu söylenmiş.
1. Güçlendirme.
2. Koruma.

Peki bu dediklerini yapabiliyor mu ?
-Hayır :/

Benim için normal bir base coat tan farkı olmadı. Hafif simli gibi bir yapısı var. Kalyon etkisel olarak kesinlikle bundan daha iyiydi. Ben ojelerimin altına tırnağım boyanmasın diye bazen de çıplak tırnağıma parlatıcı niyetiyle kullanıyorum. Tırnaklarım sürekli kırıldığı için zaten oje sürebildiğim anlar çok nadir. Fiyatı da yanılmıyorsam 6 Tl gibi bir şeydi. Evet uygun fiyatlı fakat başarılı olmadıktan sonra bir anlamı da yok açıkçası. Limon ve menekşe yağının tırnakları güçlendirme açısından faydalı olduğu söyleniyor ama bir türlü düzenli bir kür uygulayamadım üşengeçliğimden. Bir ara denemek lazım aslında. Sizin tırnaklarınızı güçlendirmek için kullandığınız ürünler neler? Yardımcı olursanız sevinirim.

Hoşçakalın...


10 yorum:

  1. Flormar'ınki var bende. İki sene önce almıştım, bir aldım bir kullanmadım. Normalde haftada 2 kere mi ne sürülmesi lazım ancak ben bir kaç aydır haftada 3-4 kere (oje sürdüğüm her zaman) altına sürüyorum. Tabi benimki taze değil, taze olanlarda haftada 2 kere daha uygun sanırım. Bir de limonun posasını atmadan tırnaklarına sür. Benim tırnaklarım taş gibi oldular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense doğal ürünlerle bakım yapmaya üşeniyorum ama şu limon olayını çok duydum bir denemek lazım. Ne kadar tutuyorsun tırnaklarında peki?

      Sil
  2. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. İnceleme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. blogu ilgiyle takip ediyorum

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler, her zaman beklerim adsız.

    YanıtlaSil