2 Aralık 2014 Salı

Neutrogena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi

Merhaba,

Göz kapağımın düşük olmasından mütevellit göz makyajımın assolisti rimeldir. Genelde 2-3 kat uygulama yapıyorum. Bu yüzden makyajımı temizleme seansımın büyük kısmını da ona ayırmak zorunda kalıyorum. Bu süreyi kısaltmak için çift fazla göz makyaj temizleyicisini tercih ediyorum. Daha önceki yazılarımın birinde bu iş için kullandığım Nivea Visage çift etkili göz makyaj temizleyicisinden bahsetmiştim. Bugün ise kısmen daha memnun kaldığım Neutrogena'dan bahsedeceğim.





Şişeyi bir kaç defa çalkaladıktan sonra fazlar birbiri ile karışıyor ve Nivea'nın aksine bu homojenliği çok daha uzun süre muhafaza ediyor.







" yağlı his bırakmaz " iddiası ise kesinlikle yanlış. Çok yağlı bir yapısı var. Makyajınızı temizledikten sonra ılık suyla temizlemeniz öneriliyor. Fakat ben yağ bezesi oluşma ihtimaline karşı ya Bioderma Sensibio ile üstünden geçiyorum ya da bebe şampuanı ile yıkıyorum. Size de önerim her zaman olmasa bile makyajını temizledikten sonra gözlerinizi bebe şampuanı ile yıkayın. Hem temizleyiciden hem de geride kalan makyaj artıklarından arındırmış olursunuz.

Tek sürüşte makyajdan arındırıyor mu? Tabi ki hayır. Keşke öyle mucizevi bir ürün olsa :) Ama gözlerimi de çitilemek zorunda kalmıyorum.
Peki en çok okunan konularımdan biri olan Max Factor False Lash Effect 24h maskarayı temizleyebiliyor mu? Maalesef ama zaten o rezalet maskarayı dünya üzerinde hiç bir temizleyici kolayca çıkaramaz.

Yine Nivea'nın aksine gözlerimi yakmadı. Gözlerim hassas olduğu için benim gibi olanlara bu açıdan önerebilirim.



Bu temizleyicinin en kötü yani şişesinin tıpasının olmaması. Dökerken çok dikkatli olmanız lazım. Birden komple dökebilirsiniz. Dikkatli bir şekilde kullansanız bile tıpası olmadığı için ürün çok hızlı bitiyor. Çok pahalı olmadığı için büyük bir sorun değil ama Nivea'yı bitirmem baya zaman almıştı bu arkadaş su gibi akıp gidiyor.

Son olarak çift fazlı bu ürün suya dayanıklı rimellere dahi uygun ve tekrar alabileceğim bir göz makyaj temizleyicisi oldu. Sizlere de öneririm.

Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder