10 Kasım 2014 Pazartesi

dermomarket.com alışverişim

Merhaba,

Saç dökülme sorunumdan bahsetmiştim önceki yazımda. Doktorun önerdiği ürünlerin diğer kısmını da hakkında çok yorum gördüğüm dermomarket.com'dan yapmak istedim. Fakat seçmemin bir başka nedeni daha vardı onu postun sonuna doğru yazacağım.

Perşembe günü verdiğim siparişim cuma günü kargo şubesine geldi. Fakat Yurtiçi Kargo'nun keyfim isterse dağıtırım politikası sebebiyle pazartesi elime ulaştı.

Ödeme, sipariş hazırlama ve kargoya verilme aşamalarından haberdar edildim. Bu açıdan memnunum çünkü bazı firmalar bu hassasiyeti göstermiyor. Fakat attığım bir maile cevap vermiş de değiller.

Geri dönüş açısından bu konuda kozmela.com daha başarılı.



Gelelim neler aldığıma  ;

Perfectil Triple Active Tablet: 56 TL
      Son Kullanma Tarihi : 2015
Bepanthol Cilt Bakım Kremi : 6,48 TL
      Son Kullanma Tarihi : 2017

Kargo ile beraber toplamda 66,73TL ödedim.

Şimdi gelelim konunun başında söylediğim seçme nedenlerimden birine. Malum tester olayı bizim memlekette yok. Yani var ama sadece seçilmiş kişilere :) Bu sitenin de Bioderma deneme seti hediyesi vardı. Şu an seboreik dermatit atak dönemindeyim seçeneklerden birinde de seboreik olunca o formu da doldurdum. Not kısmına da özellikle belirttim seboreik için yüz temizleme jeli denemek istediğime. Fakat seti göndermemişler. Benim anlamadığım olay şu başkalarına yapılan tester yağmurunun diğerlerine yapılmaması. Ya herkese yapın ya da hiç kimseye. İsmimi mi beğenmeyip yollamıyorsunuz anlayamıyorum :)

Firmalardan hayır göremediğim ve internette bu konuyla ilgili pek bir şey bulamadığım için sizlere soruyorum ey sessiz okuyucular. Seboreik dermatit için hangi yüz temizleme ürününü önerirsiniz? Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.

Ekleme : Ertesi gün aşağıdaki arkadaşları yollamışlar fakat halen cevap yazmadılar :)


Hoşça kalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder