9 Mayıs 2014 Cuma

Büyük Rossmann Alışverişim + Gratis Alışverişim - Anneler Günü Özel İndirimi

Merhaba,

Rossmann'ın anneler günü indirimi bugün itibariyle başladı. 9-11 Mayıs süresince olan bu indirimden faydalanmanız açısıyla hemen aldıklarımı size fikir olması açısından yazayım dedim. Aaa o indirimde alayım bu indirimde bunu da alayım derken kasada gizli bir şok yaşasam da mimiklerimi içime akıtarak acı acı yutkundum. Renkli kozmetikten ziyade bakım ürünleri aldım. Bu açıdan da pişman değilim  :p







Fiyatlara gelecek olursak;

Rival dudak kalemi : 2,10

Perlodent Gargara: 4,45

Loreal Excellence Saç boyası : 9,79

Isana Duş Jeli : 1,59

Colgate Diş Macunu : 10,40

Orkid Platinium : 5,99

Rival kapatıcı : 3,90 

Isana Duş Kremi : 1,49

Perlodent Diş Fırçası : 1,59

Orkide Yaprak : 3,19

Rival Kirpik Serumu : 5,98

Rexona Deo: 3,95

Perlodent Diş Fırçası : 1,59

Clear Şampuan : 3,99

Maybelline far : 7,95

Elseve Maske : 7,99

Orkid Ultra Comford : 5,99  

Facelle : 2,99

Rival Kapatıcı: 3,90

Orkid Infinity : 5,99

Rexona Deo Stick : 4,45

Loreal Rimel : 23,5  

Evet Gratis alışverişim de var fakat girdiğim gibi çıktım niyeyse. Belki mağazaya girmeden önce aldığım kötü bir haberin etkisi de olabilir :s Onun indirimi de ayın 11'in de bitiyor.


Benri Aseton : 2,00

Benri Islak Havlu : 1,35

Cala Makyaj Temizleme Mendili : 2,70

Bir de Gratis karta özel bunların toplamından%10 daha düşüldü. Aseton ve pamuklarda bu sefer indirim yapmamıştı Gratis. Hoş olsa ne fark eder gözü dönmüşler yüzünden her seferinde bulamıyordum. Bir insan neden 5'er 10'ar paket pamuk alır anlamıyorum. Ürün sayısına maximum adet getirmeleri lazım ki herkes faydalanabilsin. 

Benim aldıklarım bu kadar aslında daha da kafamda alacaklarım vardı ama hepsini toptan alınca insana bir pahalı geliyor nedense halbuki fiyatlar gayet uygun. Bir de hem Rossmann'da ki ürünlere hem de The Balm ve Cala makyaj temizleme mendillerine zam gelmiş yine. Gratis'i daha fazla incelemediğim için diğer markaların zam durumu nedir bilemiyorum. İki ay önce 28 tl olan Balm'ın Sexy Mama pudrası 33,5 tl'ye çıkmıştı. Yuh artık diyorum. Kurlar iki ay içinde ne ara bu kadar arttı. Hal böyleyken ben de sinir oldum almadım. Watsons yakın olsa Rimmel'in pudrasını merak ediyordum onu alacaktım ama başka bahara kaldı artık.

Hoşçakalın ...





4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini, RdL kapaticiyi bende severek kullaniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ama sanki pek kapatıcı değil gibi :s

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam,
      Blogumu beğenmene sevindim fakat takibe alamamışsın bir sorun olmuş sanırım, olsun :)
      Hemen bloguna bakıyorum.
      Hoşçakal ...

      Sil